Covid-19 Opdatering 06/05-20

Hej Alle
Vi har haft møde og kigget nærmer på hvordan vi ville kunne åbne og under hvilke vilkår.
vi kan kan på nuværende tidspunkt tilbyde skydning til følgende 2 grupper af skytter
1: Skytter som kan klare sig sig og har eget udstyr (alt udstyr, også liggeunderslag).
2: Skytter som kan klare sig selv, men skal låne udstyr af foreningen.

Definationen af er kunne klare sig selv, er som angivet, man skal selv kunne indstille støtte, sigtemidler, megalink m.m, banekommandør er der altså udelukkende af hensyn til sikkerhed.

Da der også er begrænsningen på antal m.m, så vil det forgå med skydetid, udgangspunktet er 45min til BK skytter og 1time til stillings skytter(bliver løbende overvejet), dette vil kun være muligt mandag og onsdag til at starte med, ingen andre dage er tilladt at skyde på.

For det hele skal kunne lade sig gøre kræver der at man tilmelder sig til Jan Hansen (Mail: jan@superheros.dk), denne mail skal indeholde navn og ønske om dag/dage, andre ønsker er man også velkommen til at sende med, men for at opfylde så mange som muligt, så kan man kun tilmelde sig 1 skydetid, send dog ønsker med hvis man f.eks. ønsker begge dage eller en dobbelt skydetid, i det opfang det er muligt, vil vi forsøge at opfylde det.
i bedes omlyse om i kommer alene eller samen med f.eks. en forældre, da dette vil påvirke antal af personer der må være tilstede.

for de skytter som er under gruppe 2, i skal først godkendes et våben, så i skal sende jeres ønske til Ivan Knudsen (Mail: loik@stofanet.dk), dette betegnes også som tilmeling til en skyde tid, så det er vigtigt i sender ønsker med overstående så vi har dem hvis man bliver godkendt, husk at sende ønske til riffel nr med, og hvis nummer ikke er vigtigt, så om det er en højre eller venstre.

Da vi gerne vil forsøge at starte det op mandag d. 11.05, så har vi brug for at i sender jeres ønsker hurtigst muligt og inden lørdag d. 09.05 kl 12. ønsker der kommer efter garanteres ikke behandlet til første udkast som er for næste uge

Ved at tilmelde sig, så giver man samtidig bestyrelsen ret til at bruges jeres navn på en oversigt der viser skydetidspunkter som ligges her på hjemmesiden, det vil altid være denne liste der er gældende, så hvis man ikke står på, så er man ikke garanteret en plads.
Ser man en ledig tid og ønsker at tage chancen, så vil det være først til mølle princippet, det er dog vagter det skal godkende og kan under omstændigheder afvise.
Så vidt muligt skal i komme omklædt og klar til skydningen med det samme, ligeledes så snart skydningen er færdig skal man forlade klubben igen

Inden man får lov til at skyde, så skal man igennem en basis uddanelse som første gang foregår mandag inden vær skydehold, det er kun skytter på skydeholdet det kan være der på det sidstepunkt.

I bedes i denne periode at undgå kontanter og istedet bruges betalings kort, vi tager imod Dankort, Visa og Mastercard

Vi er klar over at det ikke giver alle mulighed for at kunne skyde på nuværende tidspunkt, det er desværre de muligheder vi har under nuværende udmelding, vi holder naturligvis øje med det hele tiden og håber det snart er muligt at kunne åbne op for mere, alt Indendørsskydning er stadig ikke tilladt.

Hvis man ikke føler sig 100% frisk, så skal man blive væk fra foreningen.

Skydning Uge 23 03/06-20

Hermed skydeprogrammet for Uge 23
Det bliver opdateret i takt med tilmeldinger, senest dagen før. så husk altid at kontroller inden i tager på banen.
Praktisk kan der Max være 5 skytter på banen for at vi kan overholde afstand mellem skytter.
Skydningen forgår på tildelt bane.
Der må max være 10 personer samtidig og vagter udgører altid 2 af personerne.

Sørg for at være fremme til start tidspunkt og så vidt muligt være omklædt inden ankomst, ligeldes husk kort istedet for kontanter.
Skytter der ikke har modtaget instruktion får ikke lov til at starte skydningen.

Ved ledige tider kan man dukke op, det vil dog altid være vagter der skal give lov til skydningen, man er altså kun sikret skydetid ved godkendt tilmelding.

Alle skal have eget underlag med.

Vi følger anbefalinger og gældende krav, tingende kan ændre sig med kort varsel, sørg derfor altid at holde jer opdateret ved at kontroller her på siden.

Sankt Hans 2020

Grundet Covid-19 er Sankt Hans 2020 aflyst, vi vender stærkt tilbage i 2021

Mailings liste

Det er foreningens ønske at oprette en mail liste for medlemmer, hvor man vil få til sendt resultater, indbydelser og andet godt.
tilmelding kan ske via mail til Brian Madsen eller ved at skrive sig på listen som ligger i foreningen.

Bliv Sponsor for din forening

Siderne tilhører og bliver vedligeholdt af Særslev Skytteforening. Sidst revideret d. 07. Maj 2020

Du er gæst nr. Hit Counter siden 2/1 2006

Skriv til webmasteren