DM 15m ungdom 2006

Guld_JUN1 DM 15 m riffel cal.22 Individuelt den 18. & 19. i Vingsted - Vinder og Guldmedalje i JUN 1 til Camilla Knudsen fra Særslev Skytteforening

Guld_Jun

Jun_Soelv

Nr. 2 og Sølvmedaljer til Særslev Skytteforening - Camilla - Simon - Camilla - Laura

Soelv

DM 15 m cal.22 Amtshold den 18. & 19. i Vingsted - Sølvmedaljer til Odense Amts Skytteforening - Carina, Camilla, Laura, Signe og Henriette - de sidste syv var ikke til stede.

Kopieret fra De Danske Skytteforeningers hjemmeside:

Masser af Æblekage og hygge

Som vanligt er skytter og familie fra Særslev Skytteforening på Nordfyn godt repræsenteret ved DM for ungdom.

Det var flere skåle med æblekage, der tiltrak min opmærksomhed. ”Ja, det er Britta, der har lavet dem. Hun arbejder på et frugtlager, så hun tilbød selv at skrælle en masse æbler”. Det så ud til at bekomme både unge som gamle vel. Deres udsendte blev også budt en portion, men desværre var der ikke plads i maven på det tidspunkt.

Det er ikke foreningens formand, der iværksætter udflugten – men han siges at være god til at uddelegere. Så denne gang var det Henriette, der stod for morgenmad og frokost. 20 kr. pr person betaler man, og så er det bare med at tage for sig af retterne.

De første ankom lørdag kl.7.30, så de havde klaret at reservere tre store borde – ”Vi er godt 40 af sted i dag”.

Søndag kommer der nogle enkelte og skyder det, de ikke nåede lørdag, og selvfølgelig holder de øje med om nogen skal på sejrsskamlen, for så starter man da bilen og kommer til Vingsted.

Margrethe Ramhøj Schrøder
19-03-2006